اشترك
Buy Neuth France products

بيبي جوي

0

منتج بيبي جوي هو أحد منتجات شركة ” يونيتشارم” اللي بتعتبر من الشركات العالمية الرائدة في صناعة وتوزيع المنتجات الصحية ( حفاضات الاطفال والمنتجات الصحية النسائية وحفاضات المسنين).

و بتحتل شركة “يونيتشارم” المركز الاول من حصة سوقها المحلي في اليابان، و مراكز مشابهة في بعض الاسواق زي اليابان والمملكة العربية السعودية وكوريا الجنوبية واندونيسيا وتايوان وتايلند والفلبين بالاضافة لبعض الدول الاوروبية.

في مجال صناعة حفاضات الطفال، بدأت شركة “يونيتشارم” الخليج للصناعات الصحية نشاطها في المملكة العربية السعودية سنة 1992 بطرحها في السوق حفاضات الاطفال “موني” المميزة بنظام التهوية “ الترار” اللي بيوفر حماية لبشرة الطفل من الالتهاب الحفاضي. وفي سنة 1996 طرحت الشركة المنتج “بيبي جوي” اللي حصل في فترة وجيزة على الترتيب التاني في سوق حفاضات الاطفال في المملكة العربية السعودية ودول الخليج العربي بسبب جودته العالية.

وتماشيا مع سياسة الشركة في طرح أحدث تقنيات صناعة حفاضات الاطفال ، طرحت الشركة منتج “بيبي جوي سترتش” وبيعتبر الأكتر تطورا في العالم, للمزايا اللي بيوفرها للطفل زي المرونة القصوى للأنسجة المطاطية على الخصر, والكفاءة العالية في الامتصاص والانسجام التام  مع حركة جسم الطفل.

الرسالة اللي بيقدمها منتج “بيبي جوي” :

لأن النمو المتواصل لطفلك من اسباب سعادتك، بيبي جوي يرافقك فى هذه الرحلة مع عاطفتك ومحبتك لطفلك طوال مراحل نموه المختلفة. بيبي جوي بجودته و مواصفاته العالية يقف بجانبك و يخفف عنك متاعب تربية طفلك ويحسن من جودة حياتك.

منتجات بيبي جوي :

بتتمتع منتجات بيبي جوي بمزايا فريدة مصممة خصيصا عشان تناسب جميع مراحل نمو طفلك ، ومزايا منتجات بيبي جوي بتختلف وفقا لمراحل نمو وتطور طفلك المختلفة. فبالإضافة للتغير في حجم الطفل كمان بتأخذ  في الحسبان التغير في مهارات الطفل الحركية و كمية و طبيعة اخراجات الطفل الصلبة والسائلة.

·  حفاضات بيبي جوي الجديدة

حفاضات بيبي جوي المتطورة” سوبر سترتش” اللي بتوفر حماية فعالة من التسرب بفضل خاصية الحشوة الماسية و الأسترتش الخلفى لمنع التسرب و لملائمة أفضل لطفلك

·   بيبي جوي كلوت

حفاضات بيبي جوي كلوت سهلة اللبس حتى لو كان طفلك بيحبو، فهي بتساعدو أكتر على الحركة

و تم اطلاق موقع بيبي جوي الإلكتروني اللي بيتضمن محتوى متكامل مفيد للأمهات، وبيشمل على كل اللي هتحتاج الأم معرفته عن بيبي جوي وتفاصيل عن كافة المنتجات،كمان بيحتوي عاى معلومات ونصايح مفيدة لتربية ورعاية الأطفال.

ولمزيد من التواصل مع عملائها، صفحة “Babyjoy Diapers”    على فيسيوك اللي بتقدم كتير من المعلومات الخاصة بالأم و الطفل كمان مسابقات ووصفات لأكلات صحية .

بيبي جوي  مهما البيبي ينط …………… بيبي جوي بيمط

Share.

Comments are closed.